2021 Honda CRF300L è CRF300L American Rally annunziatu

Cum'è Dennis Chung, un omu di Honda in Toronto, hà capitu quandu Honda Europe hà annunziatu a nutizia à principiu di dicembre, a nova vittura sportiva per duie persone di Honda entrerà in u mercatu di i Stati Uniti.In fatti, Honda hà dettu chì CRF hè u sport duale più vendutu in l'industria di a motocicletta.
Cù u novu CRF300L è CRF300L Rally, u compitu hè di aumentà a putenza, riduce u pesu è migliurà u rendiment off-road?"Senza sacrificà u valore, l'affidabilità è l'aspettu di stile, questi valori, valore è affidabilità anu ghjucatu un rolu impurtante in a popularità di a macchina".Ancu s'è avemu capitu chì i dui machini sò quasi listessi in funzione, fora di a capacità di carburante, In più di a diffarenza trà u handguard standard è u parabrisu framed di a vittura di rallye, includemu ancu a stampa completa di Honda per questi dui mudelli sottu.
A putenza è u torque supplementu sò ottenuti aumentendu a cilindrata di 15% - da 250 à 286 cc, mentre chì migliurà ancu e prestazioni off-road aumentendu a corsa di sospensione è l'altezza da terra.À u listessu tempu, Honda hà dettu chì u pesu generale di u veiculu hè statu ridutta di 11 liri, chì hè principalmente ottenutu per via di l'usu di l'analisi di l'ingegneria assistita da computer per ottimisà u spessore di a piastra è a dimensione di i tubi nantu à innumerevoli cumpunenti.I cunsiglii di stile venenu da a serie CRF Performance di Honda, mentre chì MSRP hè sempre "assai cumpetitivu".
Attraversu u so corpu è i grafici rossi, bianchi, neri è turchini, CRF300L hà u scopu di imità l'aspettu di a serie CRF Performance, cumpresu u CRF450X basatu in Baja.
Posizione di guida A pusizione di guida hè stata mudificata per migliurà l'input di u pilotu è a mobilità di u veiculu.L'angolo di spazzatura di u manubriu hè aumentatu per fà a pusizione di u coddu più naturali, a guida hè più faciule, è u pesu di u manubriu hè aumentatu per riduce a vibrazione.A larghezza di l'area posteriore è media di u sediu resta a stessa per mantene a cunsulazione, mentre chì a zona di fronte hè più fina per migliurà l'input di u cavaliere attraversu e cosce è i ghjinochji.I picchi di u pede sò ancu spustati in daretu, simplificà cusì u funziunamentu di u pede di a leva di cambiamentu è di u pedale di frenu, è a copertina di pivot di u bracciu di u rocker posteriore drittu hè stata riprogettata per riduce a larghezza.I ganci di trasportu di passageri sò ancu furniti.
Meter U novu metru hà caratteri neri nantu à un fondo biancu, è i caratteri sò 6 mm più grande per migliurà a visibilità.In più di e letture di velocità, clock è rpm, sò state aghjunte novi funzioni, cumprese e pusizioni di marcia, u chilometru di carburante è u cunsumu di carburante.U metru hè ancu ridutta da 0,01 liri.
U sistema di u mutore / trasmissioni hà iniziatu da CRF250L, Honda hà mudificatu a centrale di quattru tempi di un cilindru liquidu, aumentendu a corsa di 8 mm (totale 63,0 mm), mantenendu u diametru di cilindru di 76,0 mm inalteratu.Questu hà risultatu in un aumentu di 36cc di cilindrata, per un totale di 286cc, chì hà incitatu u cambiamentu di nome à CRF300L.Una corsa di pistone più longa aumenta a putenza è u torque in tutta a gamma di velocità.
Inoltre, u camshaft hà ancu mudificatu l'elevazione è u timing per aumentà a pruduzzione in a parti più bassa di a gamma di velocità, chì hè spessu usata in l'equitazione in cità è a guida off-road.
U disignu di u filtru di l'aria di ingressu / scarico hè statu mudificatu per mantene u corpu di l'acceleratore 38 mm grande è incorpore un novu sistema di scarico cù un capu più liggeru è un silenziatore, ancu s'ellu A riduzzione di u sonu hè ottenuta per un megliu cuntrollu di vibrazione.Cumminati, sti cambiamenti ponu migliurà u cuntrollu di l'acceleratore, soprattuttu à bassi giri.
Cum'è prima, u mecanismu di a valvula di u mutore adopta un disignu di bracciu basculante per ottene una testa di cilindru compatta, mentre chì l'equilibratore pò ottene un funziunamentu lisu.
U rapportu di ingranaggi di a scatula di sei velocità hè stata aghjurnata in 2021. A distanza trà l'ingranaggi à bassa velocità hè più chjuca, è a distanza à l'ingranaggi d'alta velocità hè più grande, per quessa chì a megliu selezzione di l'ingranaggi pò esse realizatu mentre ancu ottene u cunfortu. alta velocità.crociera.Questu hè un bonu equilibriu trà l'applicabilità urbana., Applicazioni di longa distanza è off-road.
L'embrague hè stata elogiata per a so tira di embrague ligera.U mudellu avarà una tirata più ligera (circa 20%) in 2021, grazia à u novu embrague ausiliariu / slip, chì furnisce ancu un megliu rendimentu durante i downshifts attivi.
Chassis / suspension Benchè u mutore hè più putente, a struttura di parechji cumpunenti hè diversu, chì reduce u pesu di u veiculu.Per esempiu, u triple clamp inferjuri hè avà fattu di aluminium inveci di azzaru, è u pesu hè ridutta da 0,1 lb Stu ùn solu risultati in una forza steering ridutta, ma perchè a caduta di pisu si trova assai altu nant'à u veiculu, u centru di a gravità hè ancu più bassa.
Ottimizendu i cumpunenti principali di u quadru, u pesu di u quadru hè ridutta da 0,3 liri, mentre chì a rigidità laterale hè ridutta di 25%, migliurà cusì a manuvrabilità è a sensazione di l'occupante: u tubu down hè ridutta di 30 mm;u gusset di u tubu downer Smaller;a pipa principale hè 20 mm più corta;u diametru di u tubu stent hè ridutta da 3,2 mm à 25,4 mm.
Inoltre, e rivisioni di u quadru è di u carter di motore anu aumentatu a liberazione da terra di 1,2 inch, riducendu cusì a probabilità di interferenza quandu si guida in cundizioni off-road duru.
U supportu hè più forte è pò resiste à a curvatura, è u so pede hè avà 10% più grande per migliurà a stabilità di u veiculu quandu parcheghja.
U bracciu rocker posteriore hè simile à u quadru, è a rigidità laterale è torsionale di u rocker posteriore hè ridutta da 23% è 17%, rispettivamente.A larghezza vicinu à u pivot hè stata ridutta da 15 mm, è a sezione trasversale generale di l'assemblea hè stata mudificata per furnisce una distribuzione più uniforme di a distorsione, risultatu in una sensazione megliu è una manipulazione più prevedibile.U pesu di u bracciu rocker hè statu ancu ridutta da 0,08 liri-reducendu u pesu di a molla, migliurà cusì l'azzione di sospensjoni.
Sospensione Cum'è menzionatu prima, a sospensjoni include una forchetta invertita Showa da 43 mm è un sistema posteriore di scossa unica Pro-Link.In ogni casu, u colpu di a sospensjoni hè stata allargata, è u viaghju di a rota di fronte è posteriore hè di 10,2 inch, un aumentu di 0,4 inch è .6 inch, rispettivamente.I paràmetri sò ancu mudificati è novi ligami posteriori è ligami sò stati utilizati.U risultatu cumminatu hè un rendimentu di sospensione migliuratu, soprattuttu durante a guida off-road.
I freni idraulichi sò usati prima è dopu à u frenu.I rotori anu rotori di 256 è 220 mm rispettivamente, è ancu di l'ABS dispunibule, chì ponu cuntrullà senza fine u frenu in diverse situazioni.Simile à u disignu utilizatu in a serie CRF Performance, u novu cilindru maestru di frenu posteriore hè dotatu di un tank di carburante.Questu salva a necessità di cunnette u cisterna di l'acqua remota à a manguera disignata previamente, risultandu in un aspettu più pulitu.Convenientemente, l'ABS pò esse disattivatu à a parte posteriore per furnisce una sensazione di guida diversa in cundizioni off-road.
I roti sò listessi cum'è a macchina off-road d'alta prestazione.A dimensione di i roti hè di 21 inch per i roti di fronte è 18 inch per i roti posteriori.Puderanu chjappà lisu nantu à terreni accidentati.Comparatu cù u mudellu 2020, i rimi d'aluminiu neru sò lucidati, anu un aspettu brillanti è sò faciuli di pulisce.
U sprocket posteriore hè più sottile in certi spazii è hà bulloni più chjuchi (M8 invece di M10), chì risparmia 0,04 liri.L'asse posteriore hè avà cavu è rasatu quasi 0.03 liri.
Accessori Honda furnisce assai accessori, cumprese paramani, piastre anti-skid, prese di corrente, spikes larghi, top box, rack, etc.
U Rally CRF300L hè pensatu per evoca l'imaghjini di Ricky Brabec vincitore di u Rally CRF450 di u Rally Dakar.Hè basatu annantu à u CRF300L standard ma hà una capacità di carburante più grande, guardia di manu è parabrisa in cornice, facendu ideale per avventure di longa distanza senza A spesa di l'agilità, u rallye CRF300L hà un tank di carburante più grande è pesa 9 liri in u trafficu urbanu. è ancu nantu à i camini.Meno di u mudellu precedente, a cilindrata hè stata aumentata di 15%, aumentendu cusì a putenza è u torque, facendu l'avventura à longa distanza più faciule ch'è mai.
Modellazione In u 2021, i diseggiani Honda anu aduttatu a manifestazione CRF250L esistente per rende più avventurosa, allargendu u tank di carburante di 25% (0,7 galloni per un totale di 3,4 galloni, u più in a so classe).Cunsiderendu l'eccellente ecunumia di carburante di stu mudellu, u CRF300L hà una gamma considerable in una prova di più di 250 milla.
Cum'è a macchina tensile in a fabbrica di Monster Energy Honda, a parte posteriore hè tenuta slim, chì facilita u muvimentu di u cavaliere è cuncentra a qualità di u fronte di u veiculu.L'attraente gràficu rossu, biancu, neru è blu imita l'aspettu di a serie CRF Performance.
Riduzzione di u pesu di parechje parte, cumprese u parafango frontale (riduciutu da 0,02 liri), coperchi laterali (riduciuti da 0,05 liri), una scatula di l'uttellu (riduciutu da 0,03 liri) è un supportu di licenza (riduciutu da 0,04 liri).
A pusizione di cavallu In u stessu tempu, a pusizione di cavallu hè stata mudificata per migliurà l'ingaghjamentu di u pilotu è a manuvrabilità di u veiculu.Per fà a pusizione di u coddu più naturale, a guida hè più ligera, a forza di spazzamentu di u manubriu hè aumentata, è dui pesi di manubri (5,8 uncesi ognunu) sò aghjuntu per riduce a vibrazione, è a gomma hè aghjuntu à i punte di u pede per a stessa piattaforma di mutivi. .U sediu usa un novu pad di muntatura di gomma.Comparatu à u mudellu standard, a so larghezza hè stata aumentata da 20 mm à 190 mm, ancu s'è u fronte hè tenutu strettu per permette à i pedi di u cavalieri di cuntattà a terra quandu hè necessariu.I ganci di trasportu di passageri sò equipaghji standard.
I picchi di u pede sò ancu spustati in daretu, simplificà cusì u funziunamentu di u pede di a leva di cambiamentu è di u pedale di frenu, è a copertina di pivot di u bracciu di u rocker posteriore drittu hè stata riprogettata per riduce a larghezza.
Meter U novu metru digitale hà caratteri neri nantu à un fondo biancu è i caratteri sò 6 mm più grande per migliurà a visibilità.In più di e letture di velocità, clock è rpm, sò state aghjunte novi funzioni, cumprese e pusizioni di marcia, u chilometru di carburante è u cunsumu di carburante.U metru hè ancu ridutta da 0,01 liri.
U sistema di mutore / trasmissione hà iniziatu da a manifestazione CRF250L.Honda hà mudificatu a centrale elettrica di un cilindru di quattru tempi, rinfriscata à liquidu, aumentendu a corsa di 8 mm (totale 63,0 mm), mentre lassendu u foru di 76,0 mm invariatu.Questu hà risultatu in un aumentu di 36cc di cilindrata, à un totale di 286cc, chì hà incitatu u cambiamentu di nome à CRF300L Rally.Una corsa di pistone più longa aumenta a putenza è u torque in tutta a gamma di velocità.
Inoltre, u camshaft hà ancu mudificatu l'elevazione è u timing per aumentà a pruduzzione in a parti più bassa di a gamma di velocità, chì hè spessu usata in l'equitazione in cità è a guida off-road.
U disignu di u filtru di l'aria di ingressu / scarico hè statu mudificatu per mantene u corpu di l'acceleratore 38 mm grande è incorpore un novu sistema di scarico cù un capu più liggeru è un silenziatore, ancu s'ellu A riduzzione di u sonu hè ottenuta per un megliu cuntrollu di vibrazione.Cumminati, sti cambiamenti ponu migliurà u cuntrollu di l'acceleratore, soprattuttu à bassi giri.
Cum'è prima, u mecanismu di a valvula di u mutore adopta un disignu di bracciu basculante per ottene una testa di cilindru compatta, mentre chì l'equilibratore pò ottene un funziunamentu lisu.
U rapportu di ingranaggi di a scatula di sei velocità hè stata aghjurnata in 2021. A distanza trà l'ingranaggi à bassa velocità hè più chjuca, è a distanza à l'ingranaggi d'alta velocità hè più grande, per quessa chì a megliu selezzione di l'ingranaggi pò esse realizatu mentre ancu ottene u cunfortu. alta velocità.crociera.Questu hè un bonu equilibriu trà l'applicabilità urbana., Applicazioni di longa distanza è off-road.
L'embrague hè stata elogiata per a so tira di embrague ligera.U mudellu avarà una tirata più ligera (circa 20%) in 2021, grazia à u novu embrague ausiliariu / slip, chì furnisce ancu un megliu rendimentu durante i downshifts attivi.
Chassis / suspension Benchè u mutore hè più putente, a struttura di parechji cumpunenti hè diversu, chì reduce u pesu di u veiculu.Per esempiu, u triple clamp inferjuri hè avà fattu di aluminium inveci di azzaru, è u pesu hè ridutta da 0,1 lb Stu ùn solu risultati in una forza steering ridutta, ma perchè a caduta di pisu si trova assai altu nant'à u veiculu, u centru di a gravità hè ancu più bassa.
Ottimizendu i cumpunenti principali di u quadru, a rigidità laterale di u quadru hè ridutta da 25%, chì migliurà a manuvrabilità è a sensazione di u cavaliere, è u pesu di u quadru hè ridutta da 0,3 liri: u tubu di u tubu hè ristrettu da 30 mm;u tubu down U gusset hè più chjucu;a pipa principale hè 20 mm più corta;u diametru di u tubu stent hè ridutta da 3,2 mm à 25,4 mm.
U supportu hè più forte è pò resiste à a curvatura, è u so pede hè avà 10% più grande per migliurà a stabilità di u veiculu quandu parcheghja.
U bracciu oscillante posteriore in fusione d'aluminiu d'una sola pezza migliurà e caratteristiche di curvatura ottimizzate, è a rigidità laterale è torsionale sò ridotte di 23% è 17%, rispettivamente.A larghezza vicinu à l'assi pivot hè stata ridutta di 15 mm, è a sezione trasversale generale di u cumpunente hè stata mudificata per furnisce una distribuzione più uniforme di a distorsione, risultatu in una sensazione megliu è una manipulazione più prevedibile.U pesu di u bracciu rocker hè statu ancu ridutta da 0,08 liri-reducendu u pesu di a molla, migliurà cusì l'azzione di sospensjoni.
Sospensione Cum'è menzionatu prima, a sospensjoni include una forchetta invertita Showa da 43 mm è un sistema posteriore di scossa unica Pro-Link.I colpi di i roti di fronte è di a trasera sò 10,2 inch è 10,4 inch, rispettivamente.
I freni idraulichi sò usati prima è dopu à u frenu.I rotori anu rotori di 256 è 220 mm rispettivamente, è ancu di l'ABS dispunibule, chì ponu cuntrullà senza fine u frenu in diverse situazioni.Simile à u disignu utilizatu in a serie CRF Performance, u novu cilindru maestru di frenu posteriore hè dotatu di un tank di carburante.Questu salva a necessità di cunnette u cisterna di l'acqua remota à a manguera disignata previamente, risultandu in un aspettu più pulitu.Convenientemente, l'ABS pò esse disattivatu à a parte posteriore per furnisce una sensazione di guida diversa in cundizioni off-road.
I roti sò listessi cum'è a macchina off-road d'alta prestazione.A dimensione di i roti hè di 21 inch per i roti di fronte è 18 inch per i roti posteriori.Puderanu chjappà lisu nantu à terreni accidentati.Comparatu cù u mudellu 2020, i rimi d'aluminiu neru sò lucidati, anu un aspettu brillanti è sò faciuli di pulisce.
U sprocket posteriore hè più sottile in certi spazii è hà bulloni più chjuchi (M8 invece di M10), chì risparmia 0,03 liri di pesu.L'assale posteriore hè avà cavu, riducendu u scraping supplementu da 0,02 liri.
Accessori Honda offre assai accessori, cumprese prese di corrente, spikes più larghe, maniglie riscaldate, top box, rack, etc.
Diventate un insider di Motorcycle.com.Prima abbonatevi à a nostra newsletter quì per avè l'ultime nutizie in motocicletta.


Tempu di Postu: 06-Jan-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi