U statu quo di l'industria di i raccordi d'oru in Cina

I raccordi d'oru ghjucanu un rolu impurtante in l'ingegneria di trasmissione di energia è di trasfurmazioni. A qualità di u produttu ùn hè micca solu ligata à l'operazione sicura di a rete elettrica, ma ancu in relazione à a sicurità di a pruprietà persunale. raccordi di energia elettrica in l'amministrazione di licenza di produzzione.

Dapoi l'implementazione di a gestione di licenza di pruduzzione di raccordi di energia elettrica, ci sò più di 200 imprese forensic, cumpresi 3 imprese stranieri finanziati, un totale di più di 400 unità di produttu.Manufacturers sò distribuiti in tuttu u paese, Jiangsu, Zhejiang, u dui pruvince u più, cuntandu più di 1/3 di u tutale, Hebei, pruvincia di Sichuan è u second.Different unità prodottu, variità differente, a scala di pruduzzioni hè assai differente, u valore di pruduzzioni annuali da parechji miliuna di yuan à parechji centu millioni yuan.Attuale, ci sò circa 30 imprese cù a qualificazione di pruduzzione di 500KV di trasmissione di putenza è raccordi di trasfurmazioni, 15 imprese chì pruducianu 750V di trasmissione di putenza è raccordi di trasfurmazioni, è 11 imprese chì producianu 1000KV ULTRA-alta tensione di trasmissione di putenza è raccordi di trasfurmazioni. una forte capacità di pruduzzione è un altu livellu di gestione, è sò in a pusizione di punta in u current industria di raccordi di energia elettrica.

U numaru di unità di produttu ottenuti da l'imprese forensi hè diversu.Ci hè più di 50 imprese chì ottene 4 unità di produttu.L'imprese cù a qualificazione di produzzione di 500V o sopra i raccordi di cablaggio sò basamente 4 certificati di unità di produttu. A maiò parte di l'imprese cù 3 o 2 unità di produttu ùn pruducenu micca prudutti di ghisa maleable per ragioni ambientali. A maiò parte di l'imprese cù una unità di produttu sò prudutti di ghisa malleable o Fittings d'oru pretwisted.Produttori di ghisa malleable è d'oru in e pruvince di Shanxi, Sichuan è Hebei more.Fittings metallici pretwisted sò principarmenti assuciati cù cavi in ​​fibra ottica OPGW è ADSS, è più di 10 fabricatori cum'è Beijing PLP è Shijiazhuang Huaneng sò stati stabiliti. cù 1 unità di produttu pruduce ancu solu un martellu anti-vibrazione o raccordi di supportu di filu insulatu, chì sò generalmente micca grande in scala.


Tempu di post: 19-novembre-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi