À quale industria appartene i raccordi di energia elettrica?

In generale, i raccordi di putenza appartenenu à l'industria di l'energia, è i prudutti di i raccordi di l'energia generale sò usati nantu à e linee elettriche o instalazioni di putere.

A linea di alimentazione utilizata nantu à i prudutti di metalli generalmente anu un anellu appeso in forma di U, un anellu di testa di sfera, un clip cune, un clip di tensione, un anellu di estensione, un clip appeso, una piastra pendente Angle right, vari tipi di piastra appesa è cusì.

L'equipaggiu di putenza utilizatu in generale appartene à a classe di pinza di linea di l'equipaggiu, cum'è a pinza di linea di l'equipaggiu di ramu è d'aluminiu (vale à dì, u nasu di filu di rame è d'aluminiu) è cusì.

Cum'è una industria subsidiaria di l'industria di l'energia elettrica, i raccordi di energia elettrica sò spessu usati è facenu una grande cuntribuzione à l'industria di l'energia elettrica.

A cumpagnia produce isolante elettricu, isolante di porcellana, isolante di vetru, isolante compositu, isolante di linea, isolante di sospensione, isolante di pin, isolante di discu, isolante teso, parafulmine, interruttore isolante, trasformatore, interruttore di carica, sottostazione di scatula, fusibile di tippu caduta, cable, hardware elettricu, benvenutu à l'inchiesta.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi