Cose di cavi BLMT cù bulloni di cisura

L'aletta meccanica di tippu BLMT, cunnisciuta ancu com'è terminali di torque, sò un dispositivu per finisce un cable strintendu un bullone di torque. Ùn hè micca bisognu di un strumentu di crimping speciale, cusì pò facilmente rimpiazzà i terminali di crimping originali. Stu terminal hè cuncepitu cù un connettore meccanicu è richiede solu una chjave o una chjave per uperà, senza strumenti di crimpatura supplementari è cumpetenze di l'operatore.

asd

Lugs meccanichi di tippu BLMT sò adattati per una varietà di specificazioni di filu, cum'è JKLYJ, LJ, TJ, LGJ, etc., a so larga gamma di applicazioni, pò esse usata per 10kV è sottu à e linee di distribuzione in u filu è u puntu di cunnessione. per a cunnessione di l'equipaggiu elettricu pianu. Inoltre, pò ancu cunnette cavi di rame, aluminiu, lega d'aluminiu, è a resistenza à l'ossidazione di stagnatura di a superficia, cù un certu gradu di resistenza à u focu.

In l'applicazioni specifiche di cable di media tensione, cum'è e linee finu à 42kV, i terminali meccanichi BLMT sò custituiti da un corpu, torque shear bolts, è inserti per i picculi diametri di filu, induve i torque shear bolts sò fatti di lega d'aluminiu speciale cù un altu cuntenutu tecnicu. Durante a stallazione, u bullone serà rottu sottu u torque fissu, è a forza di cuntattu currettu di u filu serà mantinuta dopu chì u vitu hè rottu per assicurà a stabilità è l'affidabilità di a cunnessione.

In generale, i lug meccanici BLMT sò stati largamente usati in i sistemi di putenza per u so funziunamentu convenientu, una larga gamma di applicazioni è un rendimentu stabile. Tuttavia, per assicurà a correttezza è a sicurità di l'installazione, hè necessariu di seguità e linee di installazione è norme pertinenti.

Benvenuti à cuntattateci: +86 15057506489

E-mail:cicizhao@xinwom.com

No 106 Robot Industrial Park, 12 Building, 176 Yanyun Road, Wenzhou Marine Economic Development Demonstration Zone, Zhejiang Province - Xinwo Electric Limited Company

Lunedì-Vennari : 9h à 6h

Sabbatu, dumenica : Chjusu


Postu tempu: Apr-08-2024

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi