Linea di alta tensione 220 kV

In più di dannà a bellezza di l'ambiente, e linee d'alta tensione incruciate da millaie di volti anu effetti dannosi nantu à e persone vicine per via di u campu elettromagneticu generatu intornu à elli. Questu dipende principalmente da a forza di u campu elettromagneticu.
Quandu e persone sò esposti à l'intensità di u campu elettricu di 50 ~ 200 kV / m, pò esse mal di testa, vertigini, fatigue, sonnu poveru, perdita di l'appetite, sangue, sistema cardiovascular è anormalità di u sistema nervu cintrali. Di sicuru, quì si riferisce à a tensione di più di 100 kV linee di trasmissioni ultra-altu voltage, secondu a regulazione in generale micca attraversu e zoni residenziale, cusì a ghjente ordinaria pò esse prutetta da u male. In i cità è i lochi residenziali, a maiò parte di e linee di distribuzione di energia cù una tensione sottu 1 mila volti sò stallati à una altezza specifica, chì hà pocu impattu in u corpu umanu. Se una linea di trasmissione d'alta tensione trà 1 è 100 kV deve passà per e zone residenziali, deve esse stallata almenu 6,5 metri sopra a terra.
Inoltre, a trasmissione remota in a maiò parte di e zone di u nostru paese hè principalmente 220 kV.
A 220 kV Yuanshan North Line hè una presa di energia impurtante in a zona occidentale di Chengdu. In u tempu di alta temperatura cuntinuu recenti, a linea apparsu difettu d'emergenza anormale di riscaldamentu, ma perchè a linea era carica estremamente pisanti è ùn pudia esse interrotta, Chengdu Power Supply hà subitu decisu di utilizà u metudu di travagliu equipotential live cù u più grande risicu di salvezza è u più altu. difficultà tecnicu in u prughjettu di travagliu vivu per eliminà a perdita.
À 7:30 am, l'eliminazione di l'equipotential elettricu cuminciò. Sottu u sole caldu, l'operatori 8 anu cooperatu strettamente è urdinatu. Pusanu u bloccu, cunnessu a scala insulata, pusonu a robba di travagliu scuddata, cullà a scala, pigliò a linea d'alta tensione di 220 kV in l'equipotential, è pulì a pinza di filu ... Quattru ore dopu, a temperatura di a pinza di cable di l'equipaggiu nantu à a grande parte di a torre 10 hà tornatu à u normale, è u travagliu di eliminazione hè statu finitu rapidamente senza affettà l'alimentazione. A 220 kV Yuanshan North Line cuntinueghja à trasportà a carica in u "statu cumpletu", migliurà ancu a capacità di guaranzia di curtosis d'estate di a rete elettrica di Chengdu.


Tempu di Postu: Nov-28-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi