Diversi tipi di funzioni specifiche introducenu raccordi di putenza

Diversi tipi di hardware anu diverse prestazioni è funzioni in usu propiu. Chì sò l'usi principali di i diversi tipi di hardware?
1) Raccordi di sospensione: Stu tipu di raccordi hè principalmente utilizatu per appiccà fili o cavi ottici nantu à insulatori o torri (principalmente utilizati per torri dritte)
2) Tensile fittings: usati per riparà i terminali di filu nantu à i fili di l'insulatori di tensione, è ponu ancu esse aduprati per i fili di terra, i cavi ottici è i fili di tira (principalmente usati per i cantoni o torri di terminal).
3) Raccordi di cunnessione: cunnisciuti ancu cum'è hangers; principarmenti utilizatu per a cunnessione di corde isolanti è a cunnessione trà raccordi è raccordi. Soporta carichi meccanichi.
4) Raccordi di cunnessione: appositamente usati per cunnette parechji fili aperti è fili di terra. I raccordi di cunnessione portanu a stessa carica elettrica è forza meccanica cum'è i cunduttori.
5) Hardware protettivu: Stu hardware hè utilizatu per prutege i fili, insulators, etc. Cum'è l'anellu di equalizazione di pressione, martellu anti-vibrazione, linea di prutezzione, etc.
6) Raccordi di cuntattu: usati per cunnessu sbarre dure è sbarre morbide cù terminali in uscita di l'equipaggiu elettricu, cunnessione t di cunduttori, cunnessione parallela senza carica, etc.
7) Fixing fittings: Hè utilizatu per riparà u terminal di filu nantu à a corda di l'insulatore di tensione, è pò ancu esse usatu per u filu di terra, u cable otticu è u filu di tira (principalmente utilizatu in anguli o torri di terminal).
Tip: A selezzione di raccordi di putenza deve riferite à a so carica di rottura, a grande forza di tensione, a forza di presa, a corona visibile è altri parametri. , è sceglie secondu a situazione.


Tempu di Postu: Nov-10-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi