Hè necessariu d'utilizà terminali speciali per i cables d'alea d'aluminiu?

Cù u sviluppu di l'industria di cable, i vantaghji di u cable di ramu naturalmente micca assai, u cable di ramu relative à u cable d'aluminiu in u mercatu di cable occupanu un vantaghju assolutu. Tuttavia, u prezzu altu di u cable di cobre hà ancu causatu un aumentu di i costi di produzzione. È ùn hè micca faciule di custruisce. È u cable core d'aluminiu cum'è una industria di cable una protrusione "different armata", favurita da u mercatu. In cunfrontu cù u cable tradiziunale di core di rame, u cable in lega d'aluminiu hà chì vantaghji eccezziunali?

1. Prestazione Conductive in circustanze nurmale, cavu di nucleu d'aluminiu ordinariu è filu 2 ~ 4 specificazioni dopu à u funziunamentu conductivu è u cable core di ramu è u filu u listessu. Ma u cable di lega d'aluminiu usa a tecnulugia di pressing è stranding, cusì chì u gradu di compattazione di u cunduttore righjunghji u 93% ~ 95%, cusì chì u diametru di u cable hè assai ridottu, secondu a dati affidabile, u listessu rendimentu elettricu, u cable in lega d'aluminiu hà solu bisognu di esse più grande ch'è e specificazioni di u cable core di cobre di un mudellu. Avemu sceltu parechji mudelli di cable per paragunà a prestazione elettrica di i cunduttori di rame è d'aluminiu. Comu pò esse vistu da a tavula sopra, u rendiment elettricu di i cables in lega d'aluminiu hè basicamente vicinu à quellu di i cavi di core di cobre in u casu di grandi sezioni trasversali.

2. Proprietà meccanica; Prima di tuttu, u cable d'alea d'aluminiu per via di u novu prucessu rende a so flessibilità assai migliurata, cumparatu cù u cable core core currispundente, a so flessibilità aumentata da quasi 30%; Siconda, u raghju di curvatura di u cable d'alia d'aluminiu hè 7 volte u diametru esternu, mentre chì u cable core di cobre currispondente pò ottene solu u diametru minimu esterno di 10 volte; Terzu, u rendimentu di rebound di u cable in lega d'aluminiu hè 40% più chjucu cà u cable core di rame, è u cable in lega d'aluminiu ùn hà micca memoria, cusì u so rendimentu di rebound hè significativamente megliu cà u cable core di rame, cusì, in u prucessu di posa di cable, cable in lega d'aluminium. hè più favurevule à a stallazione è u capu di terminal di a cumpressione, migliurà a stabilità di u terminal.

3. resistenza à a corrosione; U cable di lega d'aluminiu hè principalmente cumpostu d'aluminiu, chì hè faciule per furmà un film d'ossidu densu in l'aria, chì impedisce l'ossidazione ulteriore di u metale in u cable. Cavu di ramu ùn formanu film ossidu, dopu à a superficia cable hè oxidized, si sarà più oxidize u metallu internu, quandu un periodu di tempu, ossidu superficia cable di ramu off, sarà una nova volta di oxidation, risultatu in perdita di metallu. Cavu di lega d'aluminiu in u prucessu di fabricazione, aghjustatu metalli rari, migliurà ulteriormente a resistenza à a corrosione di cable di lega d'aluminiu, riduce a diferenza potenziale di diversi metalli, a ricerca indica chì a lega d'aluminiu di a serie 5XXX, in l'ambiente di l'acqua di mare, ùn pruducerà fenomenu di corrosione evidenti.

4. Prestazione di cunnessione; A cumpusizioni di lega di cable in lega d'aluminiu migliurà assai u rendiment di cunnessione di cable in lega d'aluminiu. L'alta resistenza à u creep di u cable in lega d'aluminiu assicura a stabilità di a cunnessione sottu a cundizione di sovraccarichi è surriscaldamentu in un certu periodu di tempu. Cavu di lega d'aluminiu equipatu di terminale eccessiva d'aluminiu di ramu speciale cù u prucessu di saldatura per attritu, cù alta forza di saldatura, bona conduttività, resistenza à a corrosione elettrochimica è altre caratteristiche, assicuranu megliu l'affidabilità di a so cunnessione.

5. Prestazione ecunomica; U costu materiale di u cable in lega d'aluminiu hè ovviamente più bassu di quellu di u cable core di cobre. Sicondu u calculu, u costu materiale di u cable d'alia d'aluminiu cù proprietà elettriche simili pò esse risparmiatu più di 20% di quellu di u cable core di cobre. A causa di u cavu di lega d'aluminiu pesu ligeru, alta forza meccanica, picculu raghju di rotazione è piccula resilienza è altre caratteristiche, u cable di lega d'aluminiu hà un modu di installazione flexible, pò esse usatu longu u muru, pò ancu esse usatu per rimpiazzà u ponte di scala più prezzu. installazione. Dunque, u costu mediu di a stallazione pò esse salvatu da 30% ~ 40%; Ancu à causa di e caratteristiche di u cable d'alia d'aluminiu, facenu a so stallazione flexible è ligera, pò salvà assai di i costi di u travagliu, secondu a statistiche, u cable di lega d'aluminiu pò riduce più di 40% di u ghjornu di travagliu;

Da questi cinque vantaghji, si pò vede chì l'usu di cable d'alea d'aluminiu in u prucessu di custruzzione è usu di l'ingegneria, riduce assai u costu di a prutezzione di u pruduttu finitu è ​​a cura in situ.

Parechji amichi m'anu dumandatu, possu utilizà un cable d'alia d'aluminiu di terminale d'aluminiu di cobre? Ch'ella sia o micca per dà cinque motivi per sceglie un terminal in lega d'aluminiu

U primu grande mutivu: terminale di transizione d'aluminiu di ramu per via di l'esistenza di terminal d'aluminiu, tutti i difetti è e carenze d'aluminiu esistinu sempre, sta terminal hè usata per cunnette u cable di lega d'aluminiu, u vantaghju di u cable di lega d'aluminiu è u valore hè andatu, hè megliu aduprà l'aluminiu cable direttamente, perchè u cable d'aluminiu hè più economicu. U vantaghju è u valore di u cable in lega d'aluminiu pò esse purtatu in pienu ghjocu cù un terminal speciale in lega d'aluminiu.

U sicondu mutivu: perchè u terminal di transizione di ramu è d'aluminiu hè urigginariamente utilizatu per cunnette u cable d'aluminiu, a dimensione di a stallazione di u terminal ùn currisponde à a dimensione di l'equipaggiu di terminal, chì ùn solu aumenta u costu di cunversione di bronzu, ma lascia ancu un oculatu. periculu di sicurità di cunnessione. Aduprà un terminal speciale in lega d'aluminiu pò evità prublemi simili.

U terzu mutivu grande: perchè a terminale di cunnessione di transizione d'aluminiu di ramu è terminale elettricu ùn currispondenu micca, aumentanu a medaglia di bronzu di cunversione è spessu pruduce a cuntradizione di u costu, finu à duru per evità per via di stu tipu di prublema ùn pò esse risolta è a sicurità di a cunnessione. prublemi nascosti chì a brutale custruzione porta. Aduprà un terminal speciale in lega d'aluminiu pò evità prublemi simili.

U quartu mutivu: perchè u terminal di transizione di rame è d'aluminiu hè inizialmente utilizatu per cunnette u cable d'aluminiu, u diametru internu di u terminal è u diametru esternu di u cunduttore di u cable ùn currispondenu micca, deve esse aduprate strumenti di crimping speciale, chì risultanu difficiuli di standardizà u terminal. custruzzione, lassannu i risichi di sicurità di cunnessione. Aduprà un terminal speciale in lega d'aluminiu pò evità prublemi simili. Cliccate u ligame sottu per vede i dettagli

Connettore meccanicu di terminale di torque di tippu Bolt BLMT U nasu di filu di lega d'aluminiu pò cunnette un cable di rame / aluminiu / lega d'aluminiu

Contenendu gasket pò esse aghjustatu in u numeru quadratu di u cable cù a cunduttività di pasta cunduttiva hè megliu, spessu esportatu in Europa o Giappone è altri paesi materiale di lega super dura ùn hè micca faciule à deformazione, resistenza à a corruzzione forte durable in a regione elettricu originale genuine boni prudutti cun qualità!

7e41bbf3


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi