Hè i raccordi in linea sopra à quale cuntenutu indicà?

1. Sicondu a funzione è a struttura, pò esse divisu in clip di filu suspendu, clip di filu di tensione, clip di filu UT, clip di metallo di cunnessione, clip di metallo di cunnessione, clip di metallo di prutezzione, clip di filu d'equipaggiu, clip di filu di tipu T, clip di metallo di busbar. , tirare clip filu è altre categurie; Pò esse usatu cum'è raccordi di cablaggio è raccordi di trasformatore secondu u scopu.
2. Sicondu l'unità di produttu di raccordi di energia elettrica, pò esse divisu in ghisa malleable, forgiatura è pressa, aluminiu, ramu, aluminiu è ghisa, in tuttu quattru unità.
3, pò ancu esse divisu in GB è NON GB
4. Sicondu i pruprietà principali è l'usi di i raccordi d'oru, ponu esse divisu à pocu pressu in e seguenti categurie
1) Raccordi di sospensione, ancu cunnisciuti cum'è raccordi di supportu o pinza di sospensione. Stu tipu di raccordi hè principarmenti utilizatu per appiccà a sub-stringa d'insulazione di filu (aduprata soprattuttu per a torre in linea retta) è i jumpers appesi nantu à a corda isolante.
2), arnesi di ancoraggio, cunnisciuti ancu com'è strumenti di fissazione o pinza di filu. Stu tipu di metallu hè principarmenti utilizatu per attaccà u terminal di u filu, in modu chì hè fissatu nantu à a stringa isolante di resistenza di filu, è ancu utilizatu per a fissazione di u terminal di u cunduttore di fulmini è l'ancora u cable. I raccordi di ancoraggio portanu tutta a tensione di u filu è u parafulmine, è certi raccordi di ancoraggio diventanu corpu conduttivu
3) Raccordi di cunnessione, cunnisciuti ancu com'è parti di u filu. Stu tipu d'apparechju hè utilizatu per cunnetta a stringa insulator è cunnetta l'apparechju à l'apparechju. Porta carichi meccanichi.
4) Raccordi di cunnessione. Stu tipu di hardware hè aduprata apposta per cunnette ogni tipu di filu nudu è cunduttore di fulmini. A cunnessione porta a stessa carica elettrica cum'è u cunduttore, è a maiò parte di i connettori portanu tutta a tensione di u cunduttore o di u lampu.
5) Accessori protettivi. Stu tipu di metallu hè utilizatu per prutege i cunduttori è l'insulatori, cum'è l'anellu di equalizazione di pressione per a prutezzione di l'insulatore, un martellu pesante per impedisce a corda isolante da esse tirata fora, un martellu di vibrazione è un protettore di filu per impediscenu a vibrazione di u cunduttore, etc.
6) Cuntattu cù raccordi d'oru. Stu tipu di hardware hè utilizatu per culligamentu di l'autobus duru, di l'autobus molle è di u terminal d'outlet di l'equipaggiu elettricu, a cunnessione T di u filu è a cunnessione di u filu parallelu senza forza portante, etc. Sti cunnessione sò cuntatti elettrici. Per quessa, hè necessaria una alta conduttività è stabilità di cuntattu.
7) Raccordi fissi, ancu cunnisciuti cum'è raccordi per centrali di energia o raccordi per sbarre di corrente alta. Stu tipu d'attrezzatura hè aduprata per a fissazione è a cunnessione di ogni tipu d'autobus duru o d'autobus morbidu è isolante di prop in un dispositivu di distribuzione di energia. A maiò parte di l'attrezzatura di l'attrezzatura ùn hè micca utilizata cum'è cunduttore, ma solu ghjucà un rolu di fissazione, sustegnu è sospensione. In ogni casu, cum'è sti raccordi sò pensati per alti currenti, tutti l'elementi ùn devenu esse liberi di perdite d'isteresi.


Tempu di post: Jul-14-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi