Fittings di linea elettrica - Piastra di regulazione DB, Piastra di regulazione PT

Fittings di linea di alimentazione - Piastra di regolazione DB, placca di regolazione PT, cum'è u nome implica, hè l'accessori di cunnessione di tippu di piastra cù una lunghezza di cunnessione regulabile, chì hè adattatu per aghjustà a stringa isolante è a lunghezza di u filu di a linea elettrica è a substazione. A piastra di regulazione d'alta qualità cunforma à u standard di fabricazione di raccordi di energia elettrica, cù durezza è resistenza à l'ossidazione, culore luminoso è superficia liscia senza bava.
Nome cinese: bordu di aghjustamentu; piastra di regulazione; piastra di regulazione; Discipline applicate: Linee di energia elettrica è di trasmissione;
Materiale di fabricazione di a piastra di regulazione: Acciaio galvanizatu à caldu (Acciaio galvanizatu à caldu)
A tavola di regolazione galvanizzata à caldo hè divisa in tavola di regolazione di tippu DB è tavola di regolazione di tippu PT:
Raccordi di putenza -Piastra di regulazione DB
Specificazioni è paràmetri di a scheda di regulazione DB
Disegni, specificazioni è paràmetri di a scheda di regulazione PT
U bordu di aghjustamentu hè natu: A ghjente hè stata in u prucessu di custruzzione, inevitabbilmente cunducerà à aghjustà per via di u picculu errore, se in l'ajustamentu di u travagliu generale cusì tempu, in questa era di veloce ùn vale a pena u costu, in ordine di cumpensu effittivamenti per i difetti, genti inventatu u piastra PT adjusting, a versione di aghjustamentu hè principarmenti adattatu per adjustable culligamentu a lunghezza di a forma striscia cù a cunnessione, Hè dinù largamente usatu in energia elettrica, linee di trasmissioni. Stu mudellu di fine-tuning hè megliu cunnisciutu è porta à un travagliu più ligeru è stili di travagliu più veloce. Fate l'errore di calculu di travagliu in modu efficace, formate un modu di circulazione virtuoso è efficace.
A nostra sucietà dapoi u so principiu, generalmente cunsidereghja u produttu d'alta qualità cum'è a vita di l'impresa, aumentà constantemente a tecnulugia di fabricazione, aumenta u produttu eccellente è rinfurza continuamente l'amministrazione eccellente di a cumpagnia, in stretta cunfurmità utilizendu u standard naziunale ISO 9001: 2000 per 2019 Sedia per i zitelli d'alta qualità. Accessori per vassoi Piatto d'alimentazione per i zitelli amovibile per sedie alte, i nostri prudutti è soluzioni anu una reputazione eccellente da u mondu sanu cum'è u so prezzu di vendita più competitivu è u nostru più vantaghju di fornitore post-vendita versu i clienti.
2019 Alta qualità, Dapoi a so fundazione, a cumpagnia cuntinueghja à campà à a credenza di "vendita onesta, megliu qualità, orientazione di e persone è benefici per i clienti. "Femu tuttu per furnisce i nostri clienti cù i migliori servizii è i migliori prudutti è soluzioni. Prumettimu chì seremu rispunsevuli finu à a fine una volta chì i nostri servizii cumincianu.
f429e930


Tempu di post: 24-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi