Tipi di raccordi cumuni di linea di trasmissione aerea

I raccordi di e linee di trasmissione aeree sò aduprati per i cunduttori, stringhe isolanti, è parti cunnessi à pali è turri. Sicondu u funziunamentu è l'usu, i raccordi di filu ponu esse divisu apprussimatamente in pinza di filu appesa, pinza di filu di tensione, raccordi metallici di cunnessione, raccordi di raccordi di metallo, prutezzione di raccordi di metallo è disegnu raccordi di metallo.

1, a pinza

Ci sò dui tippi di clips di filu: clips di filu suspendu è clips di filu di tensione.

U clip di sospensione hè utilizatu per riparà u cunduttore nantu à a corda isolante di sospensione di a torre di u polu drittu, o per appiccà u cunduttore di fulmini nantu à a torre di u polu drittu, è pò ancu esse usatu per sustene u cunduttore di trasposizione nantu à a torre di u polu di trasposizione è per riparà. u percorsu nantu à a torre di pali non-lineari.

Tensioning wire clamp hè aduprata per fixà i fili à tensioning insulator strings di pali portanti è parafulmini à pali portanti. Sicondu u sfarente usu è stallazione di pezzi di ricambio, a pinza di tensione pò esse divisa in tipu di bullone è tipu di compressione. A pinza di tensione di tippu di bullone hè aduprata per i cunduttori cù sezioni trasversali di 240 mm è sopra.

2. Connecting fittings

I raccordi di cunnessione sò usati per assemblà insulators in strings, è cunnette è appiccà insulator strings nantu à i bracci cruci di pali è turri. A cunnessione di u clip suspendu, a clip di tensione è a corda isolante, è a cunnessione di l'arnese di filu è a torre duveranu aduprà raccordi di cunnessione. Sicondu e cundizioni d'usu, pò esse divisu in raccordi di cunnessione speciale è raccordi di cunnessione generale.

3. Splicing Fitting

I raccordi di cunnessione sò usati per cunnetta i terminali di filu è di fulmine, cunnetta i jumpers di torri non diritte è riparà fili rotti o fulmini danneggiati. U metale di cunnessione cumuni di a linea aerea hà un tubu di pinza, un tubu di piastra di pressa, un tubu di riparazione, è un clip di linea di groove è un clip di jumper, etc.

4, Fitting prutittivu

I raccordi d'oru protettivi sò divisi in categurie meccanica è elettrica. A prutezzione meccanica hè di prevene i fili, i fulmini causati da a vibrazione è u filu rottu. I raccordi di prutezzione elettrica sò pensati per prevene i danni prematuri di l'isolatori per via di una distribuzione di tensione irregolare.

5. Fittings Cable

I raccordi di cable sò principarmenti usati per stiffen, adjust and connect the cable of the cable tower, cumprendi tutte e parte da a cima di a torre di u polu à a terra trà u cable. Sicondu e cundizioni d'usu, l'arnesi di filu pò esse divisu in trè tippi: strettu, aghjustendu è cunnetta. A parte di stringhje hè aduprata per stringhje l'estremità di u filu di disegnu, è deve avè abbastanza forza di presa quandu cuntattate direttamente u filu di disegnu. I pezzi di aghjustà sò usati per aghjustà a tensione di u cable. I pezzi di cunnessione sò usati per l'assemblea di filu.

16ccf6cd


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi