Chì sò i raccordi di energia elettrica? Chì ghjè per ?

Prima di tuttu, deve esse chjaru chì i raccordi di energia elettrica sò parti impurtanti utilizati in a "rete di putenza". Prima di capiscenu i raccordi, duvemu prima capisce e caratteristiche di a reta di putenza.
Perchè ci sò tanti nodi intersecting in u nostru sistema di putenza, spessu si riferiscenu figurativamente cum'è a "griglia". Allora chì a rete, cum'è una "rete", hà in cumunu cù e ragnate, e rete di filu è e rete di pesca
Una reta hè furmata solu quandu i linii sò cruciati, è se ogni reta hè stabile, l'intersezzione di e linee deve esse fissatu. In altri palori, i "nodi" deve esse riparati, altri ùn ci sarà micca rete. Sta caratteristica hè ancu appiicata à a reta di putenza, chì hè una reta cumplessa composta da parechje linee di trasmissione è distribuzione. Ogni substazione è ancu ogni torre di basa pò esse cunsideratu cum'è un "node" di a reta di putenza.
In a casella puntellata hè a reta di putenza. In questa figura, pudemu capisce chì ci sò parechje substazioni chì custituiscenu i nodi intermedi di a reta di l'energia in tutta a reta di l'energia elettrica, è ci sò parechji pali è turri chì sustenenu e linee principali di a rete elettrica. A trasmissioni di l'energia elettrica richiede u cuntattu di u cunduttore, è una zona di trasportu di corrente sufficiente deve esse garantita sottu una grande putenza, vale à dì, un cuntattu bonu è fermu deve esse garantitu trà l'equipaggiu di a rete elettrica è i cunduttori è altri cunduttori.
Fighjemu un ochju à u cuncettu d'oru d'oru:
Ciò chì hè largamente utilizatu cù a linea d'energia elettrica di ferru, aluminiu o lega d'aluminiu è altri accessori metallichi, substazione step-up è equipaggiu di substazione di trasformatore step-down è cunduttore, un cunduttore è filu in l'equipaggiu di distribuzione, cunnessione è cunnessione di cunduttore di linea di trasmissione. stringa, cunduttore è insulator prutizzioni propriu usatu metallu (ferru, alluminiu o lega d'aluminium) attache chiamatu fittings. I raccordi di putenza sò accessori metallichi chì cunnessu è combinanu ogni tipu di dispositi in u sistema di putere è ghjucanu u rolu di trasferimentu di carica meccanica, carica elettrica è una certa prutezzione. I raccordi di putenza utilizati per e linee di trasmissione aeree sò chjamati raccordi di linea. I raccordi di linea sò usati per a cunnessione trà i cunduttori, a cunnessione trà l'insulatori, a cunnessione trà l'insulatori è e turri, è a cunnessione trà l'insulatori è i cunduttori nantu à e linee di trasmissione aeree. Deve avè abbastanza forza meccanica è flessibilità per assemblà è operà.
Dì cumunamenti, l'apparechju d'oru hè a rete di putenza, questu pezzu "net" u nodu è u puntu di forza postu cunnetta, attache, trasferimentu di carica meccanica, prutegge a funzione cum'è a parte chì facenu cù u metale, solu questa reta à questi nodu è u puntu di forza postu fissu esigenza di sicurità di cunnessione hè più altu, bisognu hà specificazioni specifiche è fà artighjanali
3be32832


Tempu di post: Jul-01-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi