Ciò chì vulemu da un connettore meccanicu elettricu Avete intesu l'utilizatori

Ciò chì vulemu da un connettore meccanicu elettricu?Avete intesu l'utilizatori?

●Current trasferimentu senza pèrdite per a vita di u sistemu cavu

● Mechanically forti

●Facile à stallà. Skill free, Tool free

●Provide coerente bassa resistenza

●Should esse noncorrosive

●Should rompe u film oxide

●Fast à stallà

●Pussibili à riapertura

●Accomodate variazioni di diamitru

●Withstand vibrations

●No spigoli affilati, contorni morbidi.

●No allungamentu nantu à a stallazione

●Should esse compatible cù dissimilar

Metalli cunduttori

Forme di cunduttori

Dimensioni di i cunduttori

Costruzioni di cavi XLPE/ PILC

A lista di i desideri cuntinueghja.

I disinni di i connettori attuali affrontanu questu? Fate una utilità. U dipartimentu di l'Operazioni passa a maiò parte di u tempu à localizà i difetti di u cable, analizendu è riparà. Brusgià soldi è perde entrate in u prucessu è avè un cunsumadore insoddisfattu in manu o una macchina di prucessu chì cade. Un scontru maiò

Disegnu:

U disignu di u connettore deve esse tali chì a stallazione hè senza strumentu. Critica per a qualità hè sempre a coerenza in cunnessione, indipendentemente da l'abilità di l'installatore. Una tecnulugia di piattaforma di sistema di cunnessu à viti hè stata sviluppata. U bullonu di a testa di cisura cusì ingegneria, hà a testa di u bullonu di vite chì si taglieghja sempre quandu u torque cuncepitu hè righjuntu dopu à stringhje u bullone sopra u cunduttore. UBolt à cisaillement Lug hè pensatu per avè unu o più punti di taglio basatu nantu à a dimensione di u connettore. Serrazioni sò fatte à l'internu di u tubu di lega estrusione. U connettore hà dunque cuntatti puntuali fermi cù u cunduttore. Dui camini di currenti sò creati. Unu à traversu Connettore di bullone di cistellaè u sicondu attraversu sti cuntatti punti.

Materiale:

U coefficient di espansione di i metalli attuali Copper & Aluminium hè significativamente sfarente. I materiali è i rivestimenti per u connettore anu da esse scelti cusì chì i metalli cunduttori ponu coesiste senza creà alcuna corruzione o corrosione galvanica. U gradu è u tamper sò stati cusì selezziunati cù cura.

Prestazione di u campu:

I giunzioni è e terminazioni di Cable MV cù connettori meccanichi sò stati installati in abbundanza in l'ultimi dui decennii. L'utilità è l'Industrie anu riportatu riduzioni significative in l'interruzioni per via di e cunnessione di i cunduttori. L'installatori anu familiarizatu cù a tecnica. A cuscenza è l'adopzione cresce à un ritmu veloce.

Conclusioni:

A facilità d'installazione è a capacità di indirizzà tutte e variabili di u campu hà fattu i connettori meccanichi è lugs una scelta preferita per tutti i disinni d'accessori di cable. Dà un esterno lisu, ùn hà micca spigoli sharp, è per quessa elimina a cuncentrazione di stress. Hè rapidu rimpiazzà a tecnica di crimping in a categuria di media tensione.


Tempu di post: 29-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi