Chì tippu di raccordi di linea di trasmissione cunnosci?

1, Dampers martellu

I raccordi protettivi, installati à e duie estremità di ogni filu in ogni distanza di ingranaggi, eliminanu a vibrazione assorbendu l'energia di vibrazione. A stallazione deve esse perpendiculare à a terra, è a deviazione di a distanza di a stallazione ùn deve esse più grande di ± 30 mm. A fatigue di spostamentu ùn deve esse micca durante l'operazione.

2, Distanziatori-smorzatori per conduttori a quattro fasci

I raccordi protettivi sò stallati nantu à u filu split di a linea di trasmissione 500kV. Assicuratevi chì a distanza trà l'arnese di filu split scontra u rendimentu elettricu, è impedisce a vibrazione di a distanza secundaria è a vibrazione di a brisa. U pianu strutturale di a barra spacer di u filu split deve esse perpendiculare à u filu, è a distanza secundaria deve esse misurata durante a stallazione. A distanza di stallazione deviazione di a prima barra spacer in i dui lati di a torre ùn deve esse più grande di ± 1,5% di a distanza secundaria di a fine, è a distanza restante ùn deve esse più grande di ± 3% di a distanza secundaria. A pusizioni di stallazione di ogni barra di fasa spacer deve esse coherente cù l'altri. A fatigue di spostamentu ùn deve esse micca durante l'operazione.

3. Isolatori composti

Un novu insulator hè ligeru in pesu è chjucu in grandezza, chì pò salvà a pulizia o detectà l'insulator. L'insulazioni internu è esternu sò in fondu u listessu, è u prublema di valore zero di a rottura interna ùn si trova in generale. Durante a stallazione, a superficia di a falda di u paraplu ùn deve micca crack, fallu o esse danatu, è a barra di u core è l'accessori finali di l'insulatore ùn deve esse ovviamente distorte. Durante u funziunamentu, a falda di u parapluie è a guaina ùn deve esse micca danatu o crackatu, è u sigellu finale ùn deve micca crack and age.

4. insulator vetru tempered

Ampiamente utilizatu in 500KV è sottu à e linee di trasmissione, a so alta forza meccanica, a bona trasparenza è l'ispezione di l'apparenza faciule; Ogni tipu di dannu accadirà quandu l'esplosione, riduce l'intensità di u travagliu. Prima di a stallazione, pulite a superficia una per una è verificate l'apparenza una per una. Verificate a distanza trà a testa di a tazza è u spinu di primavera durante l'installazione. A testa di palla ùn deve micca esce da a testa di a tazza cù u pin di primavera installatu. A terra superficia deve esse eliminata prima di accettazione. Ùn deve esse micca auto-splosione o crack di a superficia durante l'operazione.

5, isolante di sospensione di porcellana

L'ancora d'acciaio ùn si romperà, a distanza di creepage hè grande, alta resistenza à a corrosione; Riduzzione di interferenze radio; Ci hè un prublema di valore zero. Prima di a stallazione, pulite a superficia una per una è verificate l'apparenza una per una. Verificate a distanza trà a testa di a tazza è u pin di primavera durante l'installazione. A testa di palla ùn deve micca esce da a testa di a tazza cù u pin di primavera installatu. A terra di a superficia deve esse eliminata prima di accettazione. Durante l'operazione, a falda di u paraplu ùn deve esse danatu, a porcellana ùn deve micca crack, è u glaze ùn deve micca brusgiatu.


Tempu di post: Jul-05-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi